Kultūras biedrība “Make Art” kopš 2006. gada producē nacionāla un starptautiska mēroga kultūras pasākumus un aktivitātes, kā arī veic publicitātes un digitālā mārketinga pakalpojumus, komandas saliedēšanas un korporatīvo pasākumu producēšanu uzņēmumiem un organizācijām.

Ir pasākuma ideja, mārketinga vajadzība? Droši sazinieties ar mums!

Producēšana – no idejas līdz atskaitēm, pasākumu pilna apjoma mākslinieciskā un tehniskā producešana:
  • festivāli, programmas un koncerti;
  • korporatīvie pasākumi;
  • korporatīvie pasākumi;
  • apmācību programmas;
  • komandas saliedēšanas pasākumi;
  • ledus, smilšu, uguns un gaismas skulptūras.

  • Komunikācija – no ikdienas publicitātes līdz krīzes komunikācijas vadīšanai:
  • komunikācijas stratēģijas izstrāde un realizācija;
  • zīmolu izstrāde;
  • publicitātes kampaņu vadīšana;
  • reklāmu izvietošana;
  • eksperimentālās mārketinga aktivitātes.

  • Digitālais mārketings – no interneta tiešraidēm līdz precīzi mērķētām kampaņām:
  • foto un video dokumentācija, datorgrafika, video apstrāde;
  • tiešsaistes tiešraides;
  • mājas lapu veidošana;
  • reklāmas izvietošana sociālajos tīklos;
  • konsolidētās atskaites, analīze.



  • Noskaties un iedvesmojies! Dokumentālā filma “Iet man bija to celiņu, kur nebiju staigājusi”, 2001. g., 54 min. Visas Latvijas bērnu un jauniešu folkloras kopu pedagogu stāsts par folkloras un dziesmu svētku kustības spēku un nozīmi, pandēmijas laika zaudējumiem un ieguvumiem, iedvesmas un smieklu avotiem ceļā uz Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju norisēm #dziediundejo2021. Unikālā laikmeta liecība papildināta ar bērnu un jauniešu folkloras kopu pašizpausmes video fragmentiem. Pilna apjoma mākslinieciskā un tehniskā producēšana. / https://replay.lsm.lv/lv/ieraksts/ltv/245815/iet-man-bija-to-celinu-kur-nebiju-staigajusi


  • 38. jauniešu folkloras festivāls "Pulkā eimu, pulkā teku" - PEPT Tradicionālās kultūras un nemateriālā mantojuma apgūšanas un pārmantošanas programma Liepājā 20.05.2022. / Pasūtītājs – VISC, biedrība Aprika, pilna apjoma tehniskā producēšana, digitālais mārketings, interneta tiešraides, 800 dalībnieki / www.pept.lv / / https://youtu.be/sMQDqF6LvjQ



  • Uguns skulptūru komandas veidošanas korporatīvais pasākums 250 dalībniekiem “Love infection”: / https://youtu.be/JT4a59MdkSw



  • Rīgas svētku 2019 apmeklētāju meistardabnīcas, smilšu skulptūra "Vai Rīga jau gatava?": / https://youtu.be/p8fxZaoiH4s



  • Pirmais HOLI Krāsu Festivāls Latvijā notika 2015. gada 1. augustā, Lucavsalā: / https://youtu.be/PdOnHEI5DpI



  • Lūdzu skatīt Portfolio.

  • Socialize with us: